Lacrima din urma

Din inima mea curg lacrimi de sange,

Caci tu mi-ai sfasiat-o cu coltii,

Te-ai adapat din sangele meu,

Transformandu-ma intr-un inger negru.

Mi-ai furat sufletul navigator,

In valurile vietii, a timpului batran,

Smulgandu-mi ultima speranta, visul meu…

M-ai facut sa imi doresc moartea cu disperare,

Dar ea nu vrea sa ma ia,

Chiar de o rog, nu-mi da sansa

Sa ma bucur de libertatea ei.

Nimeni nu imi ofera nimic, nici o privire,

Cosmarul ma insoteste zi de zi,

Nu te pot alunga…..

Timpul trece greu, totul sta in loc,

Privesc in intuneric, ce-i o umbra din tine.

As vrea sa se termine, dar nu-mi dai drumul,

Amintirea mangaierilor tale ma terorizeaza.

Tu esti insusi raul, ce mi-a ucis naivitatea,

Fericirea mea e la tine, viata mea-i a ta.

Iubesc demonul din tine, insa nu mi-e frica,

Pentru ca toate sufletele pierdute,

Pot fi regasite……

Iubirea e spada mea impotriva ta,

Iar scutul meu va fi rabdarea.

Chiar de ochii-ti varsa foc in inima mea,

Iar gura ta imi devoreaza trupul,

Chiar de-mi spui ca-ti apartin, eu stiu ca nu……

Si vei vedea ca totul va fi invers,

Tu vei cadea in genunchi, ostenit, lipsit de vlaga,

Tu vei spune ultimul iertare,

Tu vei avea totul, si totusi nimic de oferit mie,

Mi-am redobandit libertatea,

Tu vei cere iubire si vei primi credinta,

Tu vei spune moarte si va fi totusi viata,

Iar eu voi privi cu lacrima din urma,

Spunandu-ti ….Adio.

Lillo