Rasarit……

Pentru o clipa am conturat un vis,
nascut din multe alte vise…
Pictand in suflet, dorinte nerostite,
din lumea mea desprinse.
Si mi-am lasat credinta purtata,
de launtricul fior al existentii ,
Spre a avea puterea sa inspir,
profund, esenta vie a vietii.
M-am inaltat ca sa cuprind
in fiecare molecula al fiintei mele,
Sublimul imbratisat de Universul
viu si inconjurat de infinite stele,
Si mi-am simtit faptura, precum
un soare la infinita sa putere,
Ce-nvaluia-n lumina, intreg
cuprinsul existentei efemere.
Stralucind prin iubire, am invadat,
in fiecare unghi ascuns al vietii,
Purtand speranta-n spirit, ca sa razbat
prin neguri ca zorii diminetii.
Iar timpului, i-am inchinat
puterea spiritului meu nemuritor,
Sa pot cunoaste, prin pulsul vietii,
caldura si profunzimea sufletelor.
Am strabatut cu gandul dorind
sa pot imbratisa fiorul fericirii
In timp ce inocenta mi-a dezvaluit,
izvorul dragostei din inima naturii,
Si-am cautat in tot acel strop de iubire,
ce neincetat fiinta ne-o anima,
Sa pot s-ajung, apoi, si eu un punct
intre infinitele puncte de lumina..

Lillo