Departe de tine

Alunec print timp inrobita de dor,

Hranind al meu spirit cu duioase amintiri,

In gand te-ating inspirandu-ti faptura,

Si ochii-i inchid evocand iar iubirea.

Dar sufletu-mi plange sufocat de tacere,

Iar trupul se stinge far’de a ta mangaiere,

Si sper ca visarea sa mi-te-nsufleteasca,

Sa pot sa te-alint, contemplandu-ti fiinta,

Sa-ti simt existenta, contopindu-mi suflarea,

S-aud glasul tau ce-mi dezmiarda firea,

Sa-ti mangai natura, strabatandu-ti dorinta,

Si-ncerc sa-ti surprind framantarea din cuget,

Si  lacrima ta sa o sorb prin iubire,

Izgonind tot naduful ce iti fura speranta,

Imbracand al tau spirit intr-o aura noua.

In sufletul meu iti cuprind daruirea,

Sarutand cu ardoare tot ce iti apartine,

Dandu-ti aripi de-amor sa te-nalti in simtire,

Ca sa-atingi sufleteste constiinta iubirii.

Lillo