De multe ori am cazut in capcanele mintii, dar cand am inteles cauza si scopul caderii, m-am ridicat cu aripile sufletului spre inaltimi ce mi-au inundat intreaga fiinta cu un profund sentiment de plenitudine de fiecare data. Am simtit vidul abisului din fiinta mea ce ma imi consuma toata forta vitala, simteam cum moare viata din mine si sufletul se zbatea sufocat de ignoranta ce-mi invaluia intreaga fiinta si atunci al inteles cu cine trebuie sa imi aliez fortele si cum sa lupt mai departe.

„Sunt lucruri pe care nu stii ca le stii, iar atunci cand vei sti ceea ce nu stii ca stii, te vei schimba” Milton Ericks

Suntem cu totii constienti de cum arata un corp perfect, ….. insa ma intreb, oare cine poate cunoaste si masura „proportiile” unui suflet si care ii sunt limitele….?

…….oriunde si oricat am cauta in jurul nostru  nu vom gasi o putere de lupta cu provocarile vietii mai mare decat cea care exista in noi insine …………