Frumusetea nu se masoara prin cantitatea ei. O singura floare scoate in evidenta un copac mare. O singura stea ofera armonie imensitatii cerului intunecat. (Rabindranath Tagore)

.….atunci cand imi simt fiinta coplesita de tristete, datorita luptelor pe care viata le intretine in suflet mai mult sau mai putin voit, ……caut sa evadez sufleteste…..vizualizand tot ceea ce fizic e mai greu de patruns sau de atins, sa constientizez minunea a tot ce exista si sa-i inspir prufunzimea, sa ma las cuprinsa de  sublimul din ceea ce ma inconjoara….. in acel moment intreaga mea fiinta e coplesita de miracolul vietii, simt cum intreg universul se contureaza  in fiinta mea si renaste speranta, in acel moment sentimentul de plenitudine imi armonizeaza spiritul iar sufletul imi plange de fericire cand toata aceasta forta profunda il invaluie………dorind  sa pot impartasi sau sa darui aceste trairi fiecarei fiinte existente  ………