Steaua mea

Din Universul indepartat tu iti arunci privirea,

Reflectand in ochii mei inlacrimati,

Lumina ta se scalda in micile cristale,

Ce curg pline de durere si iertare,

Tu-mi asculti rugaciunea sufletului,

Imbratisand fiinta mea vlaguita,

Inlaturad durerea ce ma apasa,

Luminand in negura ce ma invaluie.

Mereu calauzind constiinta mea,

In lunga si apasatoare innourare.

Noapte de noapte, lumina ta ma cheama,

Hai vino!

Elibereaza-te de gandurile negre,

Sunt mentorul tau, deschide-ti sufletul,

Lasa-mi lumina sa inlature suferinta,

Sa-ti trezesca toate simturile amortite,

Dand viata viselor adormite in tacere,

Lasa-ma sa iti insufletesc speranta.

Seara de seara gandul meu e la tine,

O mica speranta in infinutul Univers,

Dar pentru mine cea mai mare,

Ce se intoarce in fiecare zi,

Pentru a imi fi prietena eterna.

Lillo